Artykuł sponsorowany

Na które elementy odzieży najczęściej nanosi się nadruki?

Na które elementy odzieży najczęściej nanosi się nadruki?

Nadruki na odzież pełnią głównie funkcję reklamową, ale mogą stanowić także element strategii wizerunkowej marki. Odzież z nadrukiem często jest odzieżą służbową i zawiera informacje o danych kontaktowych do firmy. Drukować można na różnych elementach odzieży, w zależności od potrzeb. Najczęściej wykorzystuje się technikę sitodruku i termotransferu.

Na jakiej odzieży wykonuje się nadruki?

Nadruki na odzieży to stosunkowo tania forma reklamy, ale przynosząca bardzo dobre rezultaty. Specjalistą w tej dziedzinie jest drukarnia Patrz Reklama z Iławy, która oferuje znakowania kamizelek, kurtek, czapek, koszulek, bluz, spodni, kombinezonów i wielu innych elementów odzieży. Możliwości w tym zakresie są zatem nieograniczone, a nadruk można nanieść praktycznie na każdy element garderoby.

Odzież robocza z nadrukiem podnosi prestiż firmy i pozwala zbudować wizerunek profesjonalnego przedsiębiorstwa. Spójna identyfikacja wizualna jest bardzo dobrze odbierana przez klientów, dlatego coraz więcej firm decyduje się na projektowanie uniformów roboczych. Ponadto pracodawcy mają obowiązek zapewnić pracownikom odpowiednią odzież roboczą, zwłaszcza jeśli na stanowisku pracy występują czynniki szkodliwe lub niebezpieczne. Odzież z logo pełni zatem dwojaką funkcję, czyli reklamową i ochronną.

Techniki druku na odzieży

Jak wspomniano wcześniej, nadruki na tkaninach powstają z wykorzystaniem sitodruku i termotransferu. W technice sitodruku konieczne jest przygotowanie matrycy w formie sita, na którą nanosi się farby plastizolowe. Gotowy nadruk jest suszony i utwardzany, dlatego cechuje się bardzo dobrą wytrzymałością – odzież można prać nawet w temperaturze sięgającej 90 stopni, co w przypadku ubrań roboczych bywa koniecznością. Nadruki nie płowieją i zachowują nienaganny wygląd pomimo intensywnej eksploatacji. Ze względu na konieczność przygotowania formy drukarskiej, sitodruk jest metodą wykorzystywaną przy dużych nakładach.

Alternatywnym rozwiązaniem jest druk termotransferowy. W tej technice wykorzystuje się folie flex i flock oraz folie do druku solventowego. Termotransfer może być wykonany w pełnej palecie kolorystycznej przy zachowaniu wyraźnych konturów i kolorów. Jest to stosunkowo tania technika zalecana przy małych nakładach.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Dodaj komentarz do artykułu

form success Dziękujemy za dodanie komentarza

Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.

form error Błąd - akcja została wstrzymana

pozostała liczba znaków: 1000

Komentarze użytkowników

Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.

Dodaj komentarz jako pierwszy!

Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.