Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Jakie torebki foliowe widujemy na co dzień w marketach?
Reklamówki foliowe to produkty, z którymi konsumenci mają do czynienia praktycznie na co dzień. Najczęściej są używane w marketach spożywczych, gdzie służą do pakowania różnego typu produktów. Co więcej, mogą też stanowić praktyczny nośnik reklamowy. W artykule wyjaśniamy, czym charakteryzują się marketowe reklamówki foliowe i jakie są ich rodzaje.
Czym cechują się marketowe torebki foliowe?
Torebki foliowe (zwane potocznie reklamówkami), które wykorzystuje się w marketach, to wyroby foliowe produkowane z folii polietylenowej (tworzywa sztucznego określanego skrótem LDPE). Wśród najważniejszych cech takich torebek można wymienić m.in.:
elastyczność;
wytrzymałość;
praktyczność;
uniwersalne zastosowanie.
Produkowanie torebek foliowych jest też bardzo ekologiczne, ponieważ proces ten przebiega w sposób energooszczędny. Reklamówki dostępne są na rynku w wielu wariantach kolorystycznych. Różnią się wielkością i grubością folii. Dodatkowym udogodnieniem jest obecność zgrzewów na bocznych krawędziach oraz funkcjonalnych uchwytów.
Torby foliowe z wklejką DKT
Marketowe torby foliowe z wklejką DKT to nic innego, jak reklamówki ze specjalnym wzmocnieniem uchwytu. Tego typu zabieg stosuje się po to, aby zwiększyć wytrzymałość torebki i jej odporność na rozrywanie oraz umożliwić przenoszenie w niej cięższych artykułów. Wklejka DKT pozwala też na dłuższe użytkowanie reklamówki foliowej, zapewnia większy komfort stosowania i poprawia jakość produktu. Jedną z firm, w której można zamówić hurtową ilość takich wyrobów jest producent opakowań foliowych FOL-PLAST.
Torby foliowe z nadrukiem
Ważną informacja dla przedsiębiorców jest to, że reklamówki służą nie tylko do przechowywania i transportowania artykułów spożywczych. Poza tym mogą również pełnić funkcję nośników reklamy i narzędzi promocyjnych. Wszystko za sprawą możliwości wykonania nadruku fleksograficznego z logo firmy bądź z inną wybraną grafiką. Zaletą wykonywania toreb foliowych z nadrukiem jest zwiększenie rozpoznawalności danej marki oraz świadomości klientów. Takie działania wpływają na decyzje zakupowe i szybko przekładają się na poprawę wyników finansowych przedsiębiorstwa.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz do artykułu
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana