Artykuł Cię zaciekawił? Dowiedziałeś się czegoś więcej? Koniecznie zostaw komentarz! Skomentuj jako pierwszy i podziel się swoimi wrażeniami. Napisz, jak oceniasz nasz artykuł i zostaw opinię. Weź udział w dyskusji. Masz wątpliwości i chcesz dowiedzieć więcej na temat poruszanego zagadnienia? Daj znać, o czym jeszcze chciałbyś przeczytać. Dziękujemy za Twój wkład w budowę bazy komentarzy. Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi artykułami i komentarzami innych użytkowników.
Co wyróżnia reklamówki foliowe z nadrukiem na tle konkurencji?
Nanoszenie nadruków na reklamówki foliowe odbywa się za pomocą specjalnej techniki fleksograficznej, która umożliwia umieszczenie trwałej i wyrazistej grafiki na powierzchni. Dzięki temu wzory mogą być nanoszone nawet na wymagające materiały, takie jak folia polietylenowa czy polipropylenowa, a także folia typu CPP i CAST.
Jakimi właściwościami wyróżniają się reklamówki foliowe z nadrukiem?
Drukarki fleksograficzne umożliwiają nanoszenie wzorów nawet na materiały kurczliwe, przy wykorzystaniu tzw. elastycznych form drukowych. Dzięki temu możliwe jest nanoszenie wzorów różnej wielkości, nawet na najbardziej wymagające materiały. Ponadto zastosowanie farb rozpuszczalnikowych sprawia, że wykonywane nadruki są trwałe i nie ulegają łatwemu ścieraniu. Wykonanie wysokiej jakości reklamówek foliowych z indywidualnym nadrukiem dostępne jest u producenta folii polietylenowej Swissgraf, który oferuje również szeroki asortyment folii pakowej i gotowych opakowań.
Wszystkie grafiki są wykonywane po zewnętrznej stronie reklamówki, dlatego nie trzeba obawiać się o kontakt farb np. z żywnością, produktami spożywczymi i innymi wrażliwymi substancjami. Dlatego torby foliowe z nadrukiem są niezwykle uniwersalne i można w nie zapakować każdy produkt, bez obaw o uszkodzenia.
Dlaczego reklamówki foliowe z nadrukiem są powszechnie stosowane w reklamie?
Każdej firmie, która zajmuje się sprzedażą swoich produktów, zależy na jak największej rozpoznawalności wśród odbiorców. Dlatego pakowanie artykułów w zwyczajne siatki nie jest zbyt efektowne i nie sprawi, że marka stanie się bardziej rozpoznawalna. Umieszczenie na reklamówkach foliowych z nadrukiem indywidualnego projektu logo, nazwy firmy lub atrakcyjnego hasła reklamowego, sprawia, że Klient na dłużej zapamięta, gdzie kupił dany produkt.
Ponadto, wychodząc z zakupami umieszczonymi w reklamówce z nadrukiem jest większa szansa na to, że reklamę zobaczy więcej osób mijanych na ulicy. Obecność tego typu reklamówek w przestrzeni, umożliwia firmie stworzenie reklamy na szeroką skalę, bardzo niskim kosztem. Ponadto takie reklamówki, często są wykorzystywane ponownie, do przechowywania rzeczy w domu, a nawet przenoszenia innych zakupów, co sprawia, że jedna reklamówka może długo pełnić funkcję skutecznej reklamy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Dodaj komentarz do artykułu
Dziękujemy za dodanie komentarza
Po weryfikacji, wpis pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana